Quantcast
Browsing all 20 articles
Browse latest View live

Vliegen met kind naar Thailand

Het is zover, we gaan naar Thailand met Tijn,ons 14 maanden oude zoontje. We vertrekken op vrijdagmiddag met de trein richting Schiphol; daar hebben we de nachtvlucht naar het oosten. Eenmaal in de...

Het Oude Bangkok

Vooraf twijfelden we nog hoe het zou gaan met een 1 jarig kind in Thailand. Maar het is allemaal super bevallen. Je kan alles eten en drinken zonder ziek te worden. De betere supermarkten hebben ook...

Tijn in Thailand

En dan is het eindelijk zover… we vertrekken op vakantie naar Thailand ! We vertrekken op vrijdagmiddag met de trein richting Schiphol; daar hebben we de nachtvlucht naar het oosten. Eenmaal in de...

Bangkok

Als we het hotel verlaten zijn we steeds 10 minuten bezig met al het personeel dat Tijn wil vasthouden, aaien en knuffelen. Ze vinden hem prachtig en roepen maar steeds: Ah beautifull baby ! Onze...

Dusit Park

De volgende dag gaan we naar Dusit. Dit is een ruim opgezette wijk aan de noordkant van het centrum. Hier staan grote, europees-achtige gebouwen. We bezoeken het Dusit park. Hier staat de Vimanmek...

Bangkok Chinatown

‘s Middags gaan we naar Chinatown. Geweldig, want er heerst weer een heel andere sfeer. Het is er druk, warm en overal schreeuwen de reclames je tegemoet. Het is er indrukwekkend om rond te lopen en we...

Den Haag

Den Haag is sinds 1999 onze woonplaats. We zijn hier voor het eerst gaan samenwonen en hier zijn we ook getrouwd! Den Haag, stad achter de duinen, ook wel Residentie stad, kenmerkt zich door...

Met Tijn naar Bangkok

Welkom bij ons reisverslag 2 weken Thailand met een 1 jarig kind. Voor de reisverhalen zie het menu Tension is who you think you should be, relaxation is who you are.

Yogjakarta-Borobodur

We beginnen de eerste dag in Indonesie goed met een tour naar de Borobodur en Prambanan. Onderweg vertelt de student die mee is ons vanalles over Yogja en omgeving. De Borobodur is erg indrukwekkend....

Prambanan

Via de Menduttempel waar een grote boom met slingerplanten staat rijden we richting Prambanan. Ook dit is zeer indrukwekkend. Het complex bestaat uit 1 centrale tempel met allerlei kleinere er omheen....

Yogjakarta – Malioboro

Vandaag gaan we Yogja bekijken. We lopen vanuit het hotel richting het centrale plein over Malioborostreet, de hoofdstraat van Yogja. Onderwerh worden we aangesproken door een mannetje dat Nederlands...

Kota Gede

Uitgeslapen, K is nog steeds grieperig. Na het ontbijt huren we een brommer om de omgeving mee te gaan verkennen. Het is even wennen aan het drukke verkeer en linksrijden, maar al snel scheuren we door...

Lombok – Sengigi

Vandaag vliegen we van Yogjakarta naar Lombok. De vlucht gaat prima en op Lombok pakken we een taxi, op zoek naar een hotel in Sengigi. We twijfelen tussen echt backpack of toch maar iets luxer ?? In...

Image may be NSFW.
Clik here to view.

Kuta Lombok

Vandaag gaan we het zuidelijke deel van Lombok bekijken. Dit is met een busje prima in een dag te doen. We rijden via een pottenbakkerij, een weverij richting zuiden. Beetje commercieel gedoe allemaal...

Lombok – Noorden

Vandaag gaan we per brommer naar het Noorden van Lombok. De kustweg is steil met prachtige uitzichten op de zee, strand en dorpjes. Overal roepen kinderen ons na. We stoppen in Bangsal waar veel...

Image may be NSFW.
Clik here to view.

Lombok – Gili

Met een klein bootje gaan we van Sengigi naar de gili eilanden. Hoge golven waardoor we flink heen en weer schudden maar het uitzicht op Lombok maakt alles goed. Om 10.30 uur maken we een eerste duik...

Gili – Zon, zee & strand en een bali-bom

We hebben weer contact met het thuisfront en er blijkt nu echt een negatief reisadvies te zijn voor Bali. Henk heeft wat rondgebeld en iedereen adviseert ons om niet meer naar Bali te gaan. Omdat onze...

Van Gili naar Bali

We vertrekken vandaag vroeg naar Gili Air met een klein bootje. Vanuit Gili Air vertrekt de snelle vleugelboot naar Bali. De reis gaat soepel al ben ik blij dat er primatours bestaan tegen zeeziekte....

Eerste Indruk van Java

Na een klein bezoek aan de dolle dwaze bijenkorf dagen (nog even wat koopjes meepakken) zijn we vertrokken op onze reis naar Indonesie. We vliegen via Singapore en de reis verloopt voorspoedig. Helaas...

Van Gili naar Bali

Browsing all 20 articles
Browse latest View live

Latest Images

Vimeo 10.7.0 by Vimeo.com, Inc.

HANGAD

MAKAKAALAM

Vimeo 10.6.0 by Vimeo.com, Inc.